maandag 4 augustus 2014

Broodje oude kaas met pijnboompitten, augurk en honingmosterdsaus

Dit belegde broodje is zo eenvoudig te maken en zo simpel dat ik niet snap dat ik het afgelopen weekend pas voor het eerst gemaakt hebt. Kaas met augurk kon ik wel maar de saus en de pijnboompitjes maken het af. Het smaakte heerlijk en ik plaats het op mijn blog zodat ik het nooit meer vergeet en het vaker zal maken.


Nodig:
- een lekker vers broodje, bijvoorbeeld een tijgerbol
- een flinke plak extra belegen of oude kaas
- een paar (pittige) augurkjes in schijfjes
- geroosterde pijnboompitten
- een sliert honingmosterdsaus, zelfgemaakt of kant en klaar

Beleg het broodje als op de foto en genieten maar. 


Deze augurkjes heb ik gebruikt maar gewone voldoen ook

Als het recept je aanspreekt, wil je dan mijn Facebookpagina liken?

-------------------------------------------------------------
Bekijk hier meer lunch recepten





Weet je dat ik kookworkshops geef? Van chocoladeparty's (bonbons en truffels maken) tot high tea's, sushi workshops, wereldgerechten en meer. Deze geef ik bij jou thuis of op locatie naar keuze. Heb je een vrijgezellenfeest, familiefeest of zoek je een leuk bedrijfsuitje, lees dan hier meer informatie om een gezellige kookworkshop te boeken. Bij grote groepen neem ik een collega mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten